четвер, 28 березня 2013 р.



В рамках обласного  інформаційного молодіжного марафону «Молодь за здоровий спосіб життя» у ВПУ № 14 бібліотекарем юнацького абонемента центральної бібліотеки Оленою Гончаровою була проведена година здоров’я «Посієш звичку – пожнеш характер». 

Година здоров’я була  присвячена шкідливим звичкам. Гете писав: «Поведінка – це дзеркало, у якому кожен показує своє обличчя». Людина – складний, таємний, багатогранний світ. Її серце – вмістилище Всесвіту, зосередження емоційної енергії й сукупність ставлень до дійсності.

Бібліотекар  розповіла студентам  про підступних ворогів підлітків: тютюн, алкоголь, наркоманію. Звичка – це певна дія, яка набута людиною у процесі життя. Але звичка може перерости у хворобу, яка може мати різні наслідки. Отже, людина має контролювати свої вчинки. А що таке вчинок? Учинок є одиничним, відносно завершеним актом поведінки. Він реалізує моральну спрямованість поведінки. Думаю, що всі ви знаєте або чули влучний крилатий вислів: «Посієш учинок – пожнеш звичку, посієш звичку – пожнеш характер, посієш характер – пожнеш долю».

Що ж спонукає підлітків до певних вчинків?Які мотиви ?

Насамперед, виховання дітей у неповній сім’ї; далі – бажання прославитись (Я – герой); прагнення повелівати (Я – це сила, влада); прагнення до самостійності. Звісно, це основні причини вчинків.

Учні школи мистецтв декламували вірші Я. Зеліско.

Після всього сказаного і почутого ми можемо зробити висновок:

«Духовна краса людини – це животворче джерело людського життя, внутрішній світ людини».



Здоров'я родини - здоров'я дитини.



В цю істину вкладено глибокий зміст,



Здорова родина - здорова дитина.



У цих двох поняттях прокладено міст.



Хай міст цей єднає батьків і дітей,



Щоб правильно й радісно жити,



Іти пожиттю із девізом в руках:



«Здоров'я потрібно цінити».



Немає коментарів:

Дописати коментар