вівторок, 17 вересня 2019 р.

Виставка-рекомендація «Алгоритми здоров'я»



Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.
Саме тому, з метою пропаганди здорового способу життя, формування у відвідувачів уявлення про те, що здоров'я значною мірою залежить від нас самих, викликати прагнення зберігати та зміцнювати здоров'я,  17 вересня у центральній міській  бібліотеці імені К. Солухи було презентовано виставку-рекомендацію «Алгоритми здоров'я».
Книжкова виставка об’єднала в собі декілька тематичних розділів :
-         «В майбутнє – здоровим!», з якої відвідувачі дізналися про основи культури здоров’я;
-         «Рослини для здоров’я і краси», література цього розділу розкриває світ рослин – найбільше диво природи, царство краси і наше цілюще багатство;
-         «Здоров’я без ліків», з якої відвідувачі дізналися, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я;
-         «Шкідливі звички», цей розділ розповів що потрібно людині, щоб шкідливі звички ніколи не стали нормою життя.
Присутні отримали корисну інформацію, на основі якої матимуть змогу приймати правильні і виважені рішення стосовно збереження власного здоров’я.

Немає коментарів:

Дописати коментар