середу, 26 січня 2022 р.

«Стиль  життя - здоров’я»

 Виставка-рекомендація

      Здоров’я –це найвище благо, дароване людині. Бути здоровим - актуально, модно і престижно. Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Саме тому, з метою формувати у відвідувачів уявлення про те, що гарне самопочуття значною мірою залежить від нас самих, розвивати прагнення зберігати та зміцнювати здоров'я,  26 січня  у центральній міській  бібліотеці імені К. Солухи було презентовано виставку-рекомендацію «Стиль життя - здоров'я».
Книжкова виставка об’єднала в собі декілька тематичних розділів :
-    «Складові здоров’я»;
-    «Здоров’я без ліків»;
-    «Як залишатись здоровим».
Література представлена на виставці розповідає про основи культури здоров’я, про лікувально-профілактичні заходи медичних закладів, про негативний вплив шкідливих звичок та користь фізичної культури , а також про світ цілющих рослин .
Ознайомившись з виставкою, користувачі зможуть отримати корисну інформацію, на основі якої матимуть змогу приймати правильні і виважені рішення стосовно збереження власного здоров’я.










Немає коментарів:

Дописати коментар