понеділок, 23 вересня 2013 р.

Здоров’я як життєвий пріоритет


   

Бути здоровим – природне бажання і прагнення людини, її неусвідомлена потреба. Здоров’я – основа всіх наших починань і справ, трудових і творчих звершень, сподівань,надій на майбутнє. Відсутність здоров'я, повна або часткова, забирає у людини багато повсякденних радощів активного життя, праці, кохання, тому в усі часи здоров'я було і залишається основною сутністю людського існування. Ситуація зі станом здоров’я в Україні з року в рік погіршується. Особливої тривоги викликає вживання підлітками наркотиків, алкоголю. За результатами досліджень лабораторії профілактики порушень серед неповнолітніх НДІ педагогіки України, в багатьох школах уже в 5-х класах спостерігається схильність до паління цигарок у 21% учнів, до вживання алкоголю – 17 % учнів. Це дуже погані результати. 

Так що ж таке здоровий спосіб життя? Як досягти гармонії життя й кожного дня забезпечувати собі заряд енергії та бадьорості, щоб прожити життя так, як ми того хочемо – щасливо та довго? Чи можливо цього досягти і як саме? Тут все залежить від нас самих. Спробуємо розібратися, що саме заважає нам досягти здорового способу життя.  

На популяризацію здорового способу життя, протидію згубним звичкам та попередження інфекційних захворювань серед молоді спрямовані зустрічі у бібліотеці.  «Здоров’я як життєвий пріоритет». Під такою назвою 23.09.2013 року у ВПУ № 14 пройшла година здоров’я, яку провела бібліотекар міської центральної бібліотеки Олена Гончарова (в рамках обласного молодіжного інформаційного марафону «Молодь за здоровий спосіб життя»). Година  включала перегляд на мультимедійному проекторі, стенд «Здоровий  спосіб життя», відеоролики  з пропаганди  здорового  способу        життя, презентації про  шкідливі  звички,  матеріали з Інтернету, адже 2013 рік оголошено Президентом України В. Януковичем – Роком фізичної культури та екології, метою якого є створення умов для реалізації державної політики у сфері зміцнення здоров’я населення засобами фізичного виховання, фізичної культури і спорту, задоволення потреб у поліпшенні здоров'я, фізичному та духовному розвитку.
Отже, запропонований метод дуже простий, але, на мою думку, досить ефективний. Ми просто поступово замінюємо кожну свою шкідливу звичку на щось, що нам приємно робити, але не шкодить нашому здоров’ю. Ось і весь секрет. Бажаю успіхів на шляху досягнення здорового способу життя, хорошого настрою й приємних вражень від життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар